|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Cendy oud rot
|
Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 11:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Heel erg mooi!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Cendy oud rot
|
Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
| LongFields schreef: | Ik doe ook shoots in opdracht waar ik een kleine vergoeding voor krijg hoor.
Maar als je ziet hoe lang je bezig bent met het selecteren en eventueel bewerken van de foto's, dan is dat niet iets wat echt iets oplevert. Maar het is natuurlijk ook eigenlijk alleen maar leuk om te doen, en het feit dat de mensen voor wie je het doet er superblij mee zijn is veel meer waard dan wat je ervoor krijgt.  |
Nou inderdaad, de foto's maken is zo gebeurd maar dan het sorteren en hier en daar bijwerken daar ben je wel even mee bezig.
Ik mocht 2 weken geleden op een bedrijfsfeest foto's maken, hardstikke leuk maar was gisteravond pas klaar met het sorteren en bewerken van de foto's  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LongFields oud rot
|
Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 11:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, daar gaat enorm veel tijd in zitten. En ik bewerk eigenlijk nog niet eens veel aan de foto's, meestal wat croppen hier en daar of recht maken en heel af en toe iets bijstellen aan de kleuren, maar ik doe niet aan wegwerken van halsbanden, riemen, kwijldraden, benen van baasjes etc etc. (dat kan ik ook niet overigens, dat zal er wel mee te maken hebben ook... ) _________________ Groetjes, Suzanne en de Belgjes
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Cendy oud rot
|
Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 11:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hahaha nee dat doe ik ook allemaal niet hoor, ik snap dat ook allemaal niet  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|